1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 383801

Sv: Underbart utgångsläge
Viktiga macther nu innan uppehållet, förlust mot ssk och det är bara sex poäng ner till den forna jumbon, tror det blir svåt att vinna där nere, men mot fbk kan vi ha en chans om vi som publik stöttar vårt lag ordentligt så annars tror jag inte på det, dåligt drag mot d-gården måste jag säga sämst iår, tror något specielltmåste ske för att få igång hela publiken på torsdag, är det ingen som skulle tänka sig att ta tag i en megafon och gå omkring och vråla nedanför övrig ståplats, det tror jag skulle vara kanon, eller vad tror ni kära timrå fans!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer