JimmyH: Nu är du dum igen. Granström var riktigt bra i Sundsvall. I Allsvenskan och Play Off 98/99 var han en av lagets absolut bästa forwards. Att han inte fick nytt kontrakt berodde inte på att han inte höll måttet, det var snarare att han inte riktigt kom överens med den dåvarande tränaren. Men det var många han inte kom överens med, tränaren alltså. Ett annat exempel på en bra spelare som inte fick förtroende var Jonas Forslund. Lagets kanske stabilaste back. Både han och Granström trappade ned alldeles för tidigt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Granström var riktigt bra i Sundsvall.
I Allsvenskan och Play Off 98/99 var han en av lagets absolut bästa forwards. Att han inte fick nytt kontrakt berodde inte på att han inte höll måttet, det var snarare att han inte riktigt kom överens med den dåvarande tränaren. Men det var många han inte kom överens med, tränaren alltså. Ett annat exempel på en bra spelare som inte fick förtroende var Jonas Forslund. Lagets kanske stabilaste back. Både han och Granström trappade ned alldeles för tidigt.