hoppzan: tror det kan 7-8 mål iaf, tyup 7-1 eller liknnade... men därimot tror ja du kan ha rätt med att Hautamaa kommer sätta pucken efter nedsläppet, tror mycket på Hautamaa faktist! Tror han kan ligga högt uppe i skytteligan eller liknande, tror också Phillippe kan bli kanon, nen riktig höjdare. Men det skulle ju absolut inte förvåna mejj om Crippe kommer i full fart och ska visa hur bra han egentligen är, tippar på att han sätter en puck mot Hv71 i premiären! =) fast de e ju va ja tror....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror han kan ligga högt uppe i skytteligan eller liknande, tror också Phillippe kan bli kanon, nen riktig höjdare.
Men det skulle ju absolut inte förvåna mejj om Crippe kommer i full fart och ska visa hur bra han egentligen är, tippar på att han sätter en puck mot Hv71 i premiären! =)
fast de e ju va ja tror....