1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 388864

Sv: Kvalserie
Moverare: Du visar prov på en irriterande kulturlöshet när du åberopar "Ol time hockey" som argument för att spöa på folk på isen. I Slagskott brister böderna Hansson ut i "Ol time hockey- just like Eddie Shore" när de försöker sig på att INTE slåss. Hansson slåss = contemporary hockey. Eller nåt.

Vad gäller kvalserier så vill jag hylla DISTRIKTET. Fan. Så här bra har inte DISTRIKTET varit sedan tidigt sjuttiotal när Timrå var i sverigetopp och heffners fick lira i högsta serien ett år medan tunadal var på gränsen att kvala upp sig också. Nu är Timrå ett av landets bästa gäng, följaktligen kan bobbarna ta rygg. Det i sin tur gör att ett gäng riktigt bra spelare "blir över" och håller på att ta upp Mighty Kovland. Forza DISTRIKTET!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.