1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 388942

Sv: Kvalserie
Här har man låtit sig glädjas även över IFSH:s relativa framgångar i de lägre serierna och så försöker hatthyllan Moverare förstöra alltihop med sitt dumma snack. Skulle hockey bara gå ut på kamp och så´n skit? Det är väl för fan inte boxning eller sumobrottning vi snackar om... För mig är hockeyn som bäst när den erbjuder skönlir, skridskoåkning, snabba spelvändningar, finurliga dragningar, geniala passningar och alla tänkbara synonymer. Om inte förr så visade Sovjetunionen redan på 60-talet vad hockey egentligen borde gå ut på... Så´na som Moverare tillhör stenåldern och borde lämpligen återfinnas långt intacklad i en snödriva i nå´t obskyrt jävla kanadensiskt kallhål!

Spela hockey, bonnjävlar...!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.