1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 389200

Sv: Kvalserie
Moverare: Jag håller inte med Dig om mycket ( förutom att jag gillade Probert under hans glansdagar i Detroit ), men en sak är bra. Det är att vi för en gång skull har en diskussion i detta forum där det finns hyggligt underbyggda argument.

Jag minns inte vem som sa det. Men det där med att " jag håller inte med Dig,men jag skulle offra livet för Din rätt att uttrycka Din åsikt" gäller för mig i allra högsta grad.

Fortsätt vara tjurig jämte. det är helt ok.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.