1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 389481

Sv: Kvalserie
mike66: du har helt rätt att det ger fel signaler till ungdomarna. visst det är kul med en fight nångång då å då men inte hela tiden men jag ser faktisk hellre 2st som släpper handskarna å slåss en att se arbågstacklingar högaklubbor å fula slashings! men det är kanske inte så konstigt att det blir många höga armbågar för det är inte ofta den randige blåser för sådana men att blåsa på en regelrätt tackling det går hur bra som helst tycker man kan släppa vissa charingar när det inte handlar om tacklingar bakifrån eller mot huvudet!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.