Vart går grännsen för värdighet, för en journalist så j-la scoop kåt att dom inte kan hålla på en överaskning åt en stackars förening,,,får mej bara att undra om dom på julafton sitter med barna helt exter hoppande drägglande, då barnen ska öppna sina packet som dom fått, DET ÄR EN BILBANA, vrålar journalisten innan ungen hunnat med första tejpen,,,,,,,,,,,,,,
Är bara dåligt, att likt värsta krösamaja förstöra för en förening på detta vis.........
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är bara dåligt, att likt värsta krösamaja förstöra för en förening på detta vis.........