1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615028 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 39009

Sv: Timrå suger
Smokey: Än en gång kan jag inte annat än att hålla med dig. Jag tror att lagets kräftgång gör ont- oerhört ont hos de flesta anhängare, kalla dem medgångare, supportrar eller vad som helst. Man har rätt till en åsikt, man har rätt att ifrågasätta. Men om det ska vara så att man ska vända ryggen till, sluta heja, bua eller på annat sätt visa sitt missnöje åt spelare som redan vet vad vi känner då är det verkligen att sparka på ngn som redan ligger.

Jag har svårt att klappa och skrika om hur mkt jag älskar laget när de gång på gång förlorar. Men jag skulle ALDRIG för hela mitt liv välja att visa mitt missnöje på något av de ovan nämnda sätt. Kan aldrig aldrig aldrig ge en positiv effekt på laget. Nej, jag är full av beundran över alla er som fortsätter älska utåt sett, trots att ert hjärta och hjärna säkert säger annat. Det är styrka, det är kraft och det gör i alla fall mig stolt.

Om vi nu ska söka anledningarna till lagets tabellplacering i stället för att smida planer för hur vi bäst ska visa vår missnöjsamhet mot laget. Mig får ingen med på alla dessa förslag till svek mot laget- oavsett om vissa tycker att laget sviker oss.

Timrå Ik Alltid alltid alltid!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...