1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 391411

Sv: Skippa dösnacket
Mac Bacon:
Bra talat!
Jag kan personligen tänka mig att gå på första TIK-MIF- matchen och ta med mig en banderoll med en hyllning till TIK:s bästa poängplockare.
Jag önskar honom lycka till!
Sen finns det i o f s bara två lag i es som jag har riktigt svårt för. Två lag som jag tycker saknar själ, är liksom opersonliga och könlösa på nåt sätt.. Det ena är MIF. Så visst tycker jag att valet var lite besynnerligt. Men.....
Det är hans val. Han är en yrkesman med hockey som proffession.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.