1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 391569

Sv: Sluta göra ner vår president
Skojigt inlägg. Pladdret om Matthiasson tänker jag inte kommentera.
Men en sak kan jag bara inte låta bli att kommentera: Vad vet du om vilka känslor för klubben Timråspelarna har eller inte har?
Ta Chrippe t ex, han är född i distriktet, har spelat i Timrå i hela sitt liv och har farsan som ordförande. Ändå har Matthiasson större känslor.
Vad vet du om det?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.