1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 392941

Sv: Skippa dösnacket
Mac Bacon: Jag hade kanske orkat svara på ditt inlägg om du inte svarat en vecka försent, typ.
Nu orkar jag inte. Men bara som ett exempel kan jag ta nånting: Du skriver att ditt inlägg är den "rätta versionen av verkligheten". Hehe. Alltså var det ett ultimatum för Matthiasson: tre år med Malmö eller sitta "i radhuset i Timrå och ugglat ett år".
Kul verklighetsuppfattning du har!

Nåväl. Förvänta dig inga fler svar av mig i ämnet. Det där är över

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.