1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 394953

Sv: Supporterklubbens årsmöte
Tycker precis som Redax 2 att det är mycket synd att vi inte får in fler yngre hungriga förmågor till supporterklubben och dess styrelse.
Men nu är det som det är. Det är bara att önska den nya styrelsen lycka till. Vi ska komma ihåg att det faktiskt är en hel del duktigt folk i den nya......helt klart.

Men, alla kan inte bli nöjda. Så är det ju. Jag tillhör den kategori som inte är jättenöjd. För många åsikter går isär.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.