1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 395772

Sv: Trumma?
Xcool85: Sen så får man inte glömma heller att JK inte kör med sydamerikansk stil på sina sånger, utan håller fast vid den klassiska engelska stilen. Då behövs inga trummor.

Vi själva är väl någon form av blandning, folk tänker inte i såna termer eftersom det är få som bryr sig. Ibland så måste man ha trumma, ibland är det inte nödvändigt alls.

Både Järnkaminerna och Black Army körde på den engelska stilen, JK står som sagt kvar vid den medans Black Army infört trummor nu på Norra Stå. Mycket beroende på en föryngring i leden.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.