1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 396512

Sv: Trumma?
Kalle K: Det är skillnad på resenärer och resenärer... När brynäsarna gästar Timrå så ställer bönderna sina kor med baken bot en vägg;)

Lite minnesvärd är också, förutom nerpissningen av Västerås, när några TIK:are med undertecknad skräckslagen hukande i baksätet, körde en lite häftigare bil stilla genom de nedslagna massorna (dom hade fått torsk mot Timrå IK) i Tranås... På bilsterion lirades någon låt med "Scoter" om och om igen, på typ 140 decibell och med bastryck som skapade ett nytt frisyrmode på de stackars tranåsare som hamnade närmast.

I takluckan stod Adamovich eller Adriano (någon som minns dom?) med en rödvit flagga och såg rätt nöjd ut. Vetefan om det inte var lite bar överkropp också...

Vet inte om det var bättre förr. Men historierna blir bättre och bättre;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.