1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 396519

Sv: Trumma?
Xcool85: Givetvis, helt klart. Målet inför är att utöka antalet ramsor av båda sorter till kommande säsong.

Blir smått överraskad av att en TIKare utanför "våran" krets dvs tifo-gruppen ens vet vad SA-klappen är för något. Kul att se...

SA-klappen är alltså när man har armarna uppsträckta och klappar med stora rörelser. Används främst under "bajengospeln". Ser förbannat mäktigt ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.