1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 396585

Sv: Trumma?
RedLine: Tja.. nu vet jag andra här som kommer att protestera högvilt mot såna idéer, eftersom det ju kan tyckas lite fattigt att rakt av "sno" en sån ramsa. Den är bra, om inte bland de allra bästa, men det är Bajenklacken som gör den bra, och på nåt sätt så hör den ändå hemma just där, kanske. Vill man skapa nåt bra kanske det inte alltid är det bästa alternativet att kopiera nåt, sådär rakt av..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.