1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 396710

Sv: Trumma?
Det här med bajengospel har diskuterats ett par gånger nu, svårt att komma på några ord att ersätta hammarby med, låter skevt att bara sätta dit Tiiii-im-rååå. Kolla länken så är det en ramsa från malmöklacken som det är bra drag i, borde kunna hitta på en rödvit text till den om man vill.

Sen tycker jag koskällan borde återinföras i klacken, brutalare än så blir vi nog inte =)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.