Dared: Det är ju en självklarhet att en rullstolsbunden person inte ska behöva betala mer än oss övriga. Så på det viset är det bra.
Vore intressant o se hur de övriga klubbarna i landet har det. Jag personligen tycker dock inte det är värt en "stjärna", eller någon klapp på axeln. Jag förmodar att de övriga klubbarna i landet redan har lika priser för rullstolsbundna som för oss andra...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vore intressant o se hur de övriga klubbarna i landet har det.
Jag personligen tycker dock inte det är värt en "stjärna", eller någon klapp på axeln. Jag förmodar att de övriga klubbarna i landet redan har lika priser för rullstolsbundna som för oss andra...
Men vem vet, jag kanske har fel ?