Nubben: Handikappläktaren i SA är väldigt bra! Kolla länken. Som det blivit nu så betalar dom alltså ståplatspris på sittplatsplats så att säga. Vilket är en bra deal.. + att en ledsagare ingår i priset.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Handikappläktaren i SA är väldigt bra! Kolla länken. Som det blivit nu så betalar dom alltså ståplatspris på sittplatsplats så att säga. Vilket är en bra deal.. + att en ledsagare ingår i priset.