Johan J: Imponerande! Här snackar vi verkligen nytänkande och en bra kombination av supporterverksamhet och kommersialism. Budskapet kan tolkas både som ett ren supportergrej och i ett annat sammanhang när man ser logotypen. Vi får flaggor, de får reklam. En win-win situation där all parter tjänar på det. Kontakta Kenneth Westberg med idéen om Du inte redan gjort det!!!
F.ö får jag nu visioner om en stor flagga med palmer och Chiquita-bananer samt texten Hawaii..!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
F.ö får jag nu visioner om en stor flagga med palmer och Chiquita-bananer samt texten Hawaii..!