1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 398164

Kulturbevarande av Domustrappan?
Finns det någon som bevakar Domustrappan och vad som händer med den nu när det tydligen ska "byggas om"............:
Från st.nu: "Med ombyggnaden av Domus i Timrå försvinner mycket av varuhusprägeln. Systembolaget flyttar in med en självbetjäningsbutik. Bageriet blir kvar på övervåningen liksom restaurangen."

Domustrappan är ju en del av TIMRÅ IK´s kultur vettja......

Och förresten.... Kan inte Domustrappan skvallra lite om Raja, återstående platser o.s.v........FYLL TRUPPEN NU!!!!!

FORZA TIK................alltid, alltid..............

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer