1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 398315

Sv: Kulturbevarande av Domustrappan?
Domustrappan måste annars bli det ultimata gravfundamentet för hela Konsumrörelsen... Det är ju snart enklare att hitta en Nynäsmack än att springa på en hederlig Konsum eller Domusaffär...
Rista in en liggande evighetsåtta och ställ hela rasket på högkant i någon nybyggd rondell vid Sydkraft Arenas parkering... RIP.

Eller kan det vara läge att hissa upp hela härligheten i ishallstaket?

I väntan på Jumbotron så blir vi ändå stenkolast och tyngst i elitserien. Den kan ju hänga bredvid backklippan "Strimmas" stiliga tröja...

Vem trycker den första Betonggrå T-shirten med texten:

"Det har jag hört på Domustrappan i Timrå"

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer