Nej som sagt, pallar inte folk med att se en oavgjord match så är det deras egna problem. Bedrövligt om lags öden ska avgöras på nåt jippobetonat skit. Tack och lov slipper vi straffarna nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej som sagt, pallar inte folk med att se en oavgjord match så är det deras egna problem.
Bedrövligt om lags öden ska avgöras på nåt jippobetonat skit.
Tack och lov slipper vi straffarna nu.