NuMo: Att straffarna försvinner kan man väll bara som TIK supporter tacka för ! Visst det kanske kommer nya "Prickskyttar" i år. Men som det sett ut hittills har det ju alltid gått åt H..e . Rätta mig om jag har fel, men några utpräglade straffskyttar har vi väll inte haft. Norgren gjorde en kalasare för 2 år sedan, sen har välldet inte gått så bra ? Så var för f..n tacksam att dom försvinner.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men som det sett ut hittills har det ju alltid gått åt H..e .
Rätta mig om jag har fel, men några utpräglade straffskyttar har vi väll inte haft. Norgren gjorde en kalasare för 2 år sedan, sen har välldet inte gått så bra ?
Så var för f..n tacksam att dom försvinner.