NuMo: Tycker du det är rättvist att ett lag pressar skiten ur sina motståndare en hel match, utan att få utdelning i mål. Sen går det andra laget och vinner på straffar för att dom hade mer tur just den dagen ?
Skulle det kännas rättvist ? För mig är straffar ett lotteri. Mest tur vinner. Finns inget sportsligt i det. Sedan det här med att gå ner på 4 man i förlängningen. Om jag inte fattat det rätt. - För att tillfredställa publiken med ? Ja vad ? Dessa jävla förlängningar har ju bara blivet sämmre spelmässigt sedan det kom till.
F..n va mycke skit Rickard Fagerlund har åstakommit under sina dagar .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen går det andra laget och vinner på straffar för att dom hade mer tur just den dagen ?
Skulle det kännas rättvist ?
För mig är straffar ett lotteri. Mest tur vinner.
Finns inget sportsligt i det.
Sedan det här med att gå ner på 4 man i förlängningen.
Om jag inte fattat det rätt. - För att tillfredställa publiken med ? Ja vad ?
Dessa jävla förlängningar har ju bara blivet sämmre spelmässigt sedan det kom till.
F..n va mycke skit Rickard Fagerlund har åstakommit under sina dagar .