Personligen avskyr jag straffläggning. Avskyr också (men mindre) förlängningsregeln. Om en match består av 60 effektiva minuter så ska också ett rättvist resultat kunna presenteras efter dessa 60. Helt urbota dumt att finna en vinnare efter slutsignal! Än värre att låta straffar fälla avgörandet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Personligen avskyr jag straffläggning. Avskyr också (men mindre) förlängningsregeln.
Om en match består av 60 effektiva minuter så ska också ett rättvist resultat kunna presenteras efter dessa 60. Helt urbota dumt att finna en vinnare efter slutsignal! Än värre att låta straffar fälla avgörandet.
Jag gillar i alla fall beslutet.