1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 398878

Sv: Äntligen slut med straffarna
NuMo: Egentligen bryr jag mig inte så mycket. Detta med förlängning och straffläggning är så långt i från mitt sätt att se på hockey. Om det nu är så, ja låt det vara så. Men jag gillar det inte.

Men i en jävulskt tråkig serielunk är det nog, trots allt, det mest upphetsande. Och det vill inte säga lite.

Kommande säsong kan jag vila ögonen på något helt annat, #21. Han är så stor att han säkert kan påverka Svenska ishockeyförbundets "old men" att förändra det svenska systemet.

Vi hoppas.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer