NuMo: man behöver nog inte vara tankeläsare för att förstå vad jag menade. Aftonbladet skriver "Publiken har dock gillat att hockeymatcherna inte får sluta oavgjort.".
Jag känner inte att jag behöver läsa skribentens tankar för att förstå att han inte menar ALL publik.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Aftonbladet skriver "Publiken har dock gillat att hockeymatcherna inte får sluta oavgjort.".
Jag känner inte att jag behöver läsa skribentens tankar för att förstå att han inte menar ALL publik.