Tänker inte skriva mer om saken nu (för nu är det dags att ta en öl). Men när det rör sig om uttalanden och åsikter om stora folkgrupper så är det (nästan) självklart att det är generaliseringar. Det är inte svårt att förstå. Min åsikt väger inte tynge än nån annans och det har jag heller aldrig sagt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Min åsikt väger inte tynge än nån annans och det har jag heller aldrig sagt.