Min uppfattning är att jag tror att det inte kommer att bli så "gnetit" i sudden fortsättningsvis. När straffarna fanns verkade det oftast som om bägge lagen åkte omkring o väntade på straffarna, för att om möjligt ha lite enkelt flyt att få med sig en pinne, för nån skulle ju få den extra pinnen.
Nu är det lite annorlunda. Bägge lagen delar på poängen (naturligtvis) men, bägge lagen kan missa bonuspoängen, därför tror jag att det kommer att bli mer fart från det mest "hungriga" laget för att om möjligt få med sig en extra poäng. Förhoppningsvis blir det 2 lag som tutar o kör för att göra mål.
Jag gillar detta o hoppas det slår väl ut, för Timrå vill säga. :o)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När straffarna fanns verkade det oftast som om bägge lagen åkte omkring o väntade på straffarna, för att om möjligt ha lite enkelt flyt att få med sig en pinne, för nån skulle ju få den extra pinnen.
Nu är det lite annorlunda.
Bägge lagen delar på poängen (naturligtvis) men, bägge lagen kan missa bonuspoängen, därför tror jag att det kommer att bli mer fart från det mest "hungriga" laget för att om möjligt få med sig en extra poäng.
Förhoppningsvis blir det 2 lag som tutar o kör för att göra mål.
Jag gillar detta o hoppas det slår väl ut, för Timrå vill säga. :o)