1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 399046

Sv: Äntligen slut med straffarna
Min uppfattning är att jag tror att det inte kommer att bli så "gnetit" i sudden fortsättningsvis.
När straffarna fanns verkade det oftast som om bägge lagen åkte omkring o väntade på straffarna, för att om möjligt ha lite enkelt flyt att få med sig en pinne, för nån skulle ju få den extra pinnen.

Nu är det lite annorlunda.
Bägge lagen delar på poängen (naturligtvis) men, bägge lagen kan missa bonuspoängen, därför tror jag att det kommer att bli mer fart från det mest "hungriga" laget för att om möjligt få med sig en extra poäng.
Förhoppningsvis blir det 2 lag som tutar o kör för att göra mål.

Jag gillar detta o hoppas det slår väl ut, för Timrå vill säga. :o)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer