1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 399266

Sv: I väntan på sämre och sunkigare hokkytider
Linda87:
Ja varför inte, det finns ingen annanstans att skriva, titta under "övrigt" rullgardinen, du har touringcar f1, rally..ja backhoppning innebandy m.m
varför inte golf?
Vi har världens bästa damgolfare och en hel hoper andra duktiga damer, vi har bra herrspelare och en hyffsad återväxt bland juniorer.
Golf är inte längre en överklass sport som det varit, hockey är nog dyrare att hålla på med.

Nej fram för en rubrik "golf" under övrigt tycker jag.

Nu skall jag ut på kundgolf ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer