God korv hos Bärra. Men vem var den ursprunglige Curre? Och vad gör han idag? Och hur fick han bygglovet? Impregnerande.
Nu ska jag se något rött utan så mycket vitt - Nationalteatern spelar progg i Tanto. Totta lär väl hålla på Modo va? Resten troligen Frölundaiter. Eller HC Bäcken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu ska jag se något rött utan så mycket vitt - Nationalteatern spelar progg i Tanto. Totta lär väl hålla på Modo va? Resten troligen Frölundaiter. Eller HC Bäcken.