Jaha, har han bytt upp sig då kanske? Sist jag såg honom för något år sedan körde han en ljusblå Audi 100 Avant från slutet av 1980-talet men nu när jag tänker efter så tror jag han har kraschat den (också...).
Trodde första att Cheva-Van-killen kanske var en av stadens mer framgångsrika glassförsäljare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Trodde första att Cheva-Van-killen kanske var en av stadens mer framgångsrika glassförsäljare.