1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 4007

Sv: Vår Herre och ljuset
JJ: Håller med. Efter de senaste säsongernas toopmatcher med olidlig spänning så känns inte kommande försäsongs-drabbningar som någon jättehöjdare. Bra därför att det är få matcher hemma i Isstadion så att man slipper gå dit och att så att folk kan spara sina slantar till serielunken. Har en känsla av att många trogna TIKare inte har så himla fet plånbok. TIK's dragkraft är dok inte att leka med. 20 minuter till nedsläpp och man sitter här och spännar fast sig i stolen. Kroppen och hjärtat vill iväg på match medan sinnet vill vara hemma.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...