1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 401414

Sv: Fredrik Modin
Kalle K: Ne, men då får ju vi börja i ES. Se till att klubbarna får betala vad det kostar med en ny spelare. TIK fick ju verkligen ta fram den stora plånboken när de inhandlade Jonte. Det känns helt fel att i stort sett alla pengar klubben får in går till löner. Tycker det borde bli en aktion från Hockeyligan och införandet av ett tak alá NHL klubbarna. Men det stoppar väl Loob i vanlig demokratisk hockeyliga ordning.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.