Per HApps: Jamensådåså, ta fram en randig halsduk med svans-loggan så köper jag en till mig själv och några som julklapp/födelsedagspresenter...
Sk-t i klubbemblemet om det nu skall vara så j-kla svårt att tillåta att SK tar fram egna souvernirer (...som sagt, ibland inser man att man är Timråsupporter trots Timrå IK, inte tack vare...).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sk-t i klubbemblemet om det nu skall vara så j-kla svårt att tillåta att SK tar fram egna souvernirer (...som sagt, ibland inser man att man är Timråsupporter trots Timrå IK, inte tack vare...).