Tycker att en som som dig kan stanna hemma i fortsättningen. Gnäll kommer du ingenstans med. Timrå´s lag är bra, kommer att spela bra hela säsongen, och vi kommer alla att bli nöjda.
Det enda du har rätt i, är att Dimman skulle komma tillbaka, men i övrigt är du en gnällspik som borde portas.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gnäll kommer du ingenstans med.
Timrå´s lag är bra, kommer att spela bra hela säsongen, och vi kommer alla att bli nöjda.
Det enda du har rätt i, är att Dimman skulle komma tillbaka, men i övrigt är du en gnällspik som borde portas.