1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 406594

Sv: Det är aldrig för sent att ge upp
El Maco med flera: Statistikfreak och kalenderbitare som man alltid varit, så vill jag minnas att året när Brynäs toksvettades med kvalspel och kniven på strupenhockey, då vann dom alla träningsmatcher utom en före seriestart... Annars håller jag med. Lika bra att ställa in sig på kvalspel och Ingmarbergmanångest i höst. Grattis Brynäs! Nu är det Ni som har pressen att knipa SM-guld.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.