1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 406779

Sv: Det är aldrig för sent att ge upp
Det är inte nu vi ska vara på topp. När serien startar betyder inte försäsongsmatchernasresultat ( vicket långt ord!) ett dyft!

Låt soplagen vinna, när det gäller DÅ är vi med!

Såg att LHC loosade mot Bajen i går o SSK mot Nyköping, men Hocken bryr sig???!!!

F.ö så börjar ångesten på riktigt om nån månad, även om den kommer krypande i takt med förlusterna på försäsongen!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.