1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 406922

Sv: Det är aldrig för sent att ge upp
Willie Garvin: När du skriver frysen så kommer jag att tänka på dom isbitar jag hackade ur isen i legendariska Isstadion (ladan) efter den magiska kvällen den 14e april 2000...

Frågan är om man ska smälta ner dessa historiska stycken is... Det måste ju vara så nära heligt vatten man kan komma?

Är det någon som har idéer om vad man skulle kunna göra med detta vatten?

Förslag om att man likt djävulsutdrivande präster skulle ha en lite flaska och skvätta i ögonen på den rabiate Moverare under supportermatchen har inkommit.

Nu vill jag ha mer oseriösa och seriösa, förslag på hur man ska förvalta detta djupfrysta vattnens livmoder.

Bästa förslag belönas på något vis.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.