Inget fel på Nik, han var bara lite seg på rören men istället var han ofta placerad på rätt ställe.
Har du tänkt på att Starostenko kanske inte "passar in" i truppen ??, jag har inte skrivit många inlägg i GB men har bevakat den och det var/är då ett j***a tjat om Starostenko.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har du tänkt på att Starostenko kanske inte "passar in" i truppen ??, jag har inte skrivit många inlägg i GB men har bevakat den och det var/är då ett j***a tjat om Starostenko.