1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 411092

Sv: Jesus kommer - verka upptagen
Sagan om Coma är nästan roligare än den om Zäta.

Den senare hängde med ett uppstigande Timrå och sköts iväg från jorden i omloppbana runt jorde. Modin däremot lirade i ett par av de sämsta Timråupplagorna sedan 30-talet, i en klubb där det var snudd på cirkus innan Söderström fick ordning på ordförandeklubban. Ändå blev han så jävla bra att det gnistrade om honom på isen, höll på att sabba alltsammans genom att flytta till Brynäs men överlevde det och lyftes snabbt till NHL. Där har det harvats på, inte utan framgång, och så klipper han till med Stanley Cup och massor av slutspelspoäng. Vilken kille!

Dessutom ser han inte ut som en luffare.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.