1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 4115

Sv: Nummer 8
Tja, det var ju inte jag som startade tråden...

Om man går tillbaka till rubriken så låter det jättekul att Simons gjorde bra ifrån sig. Hoppas, hoppas, hoppas att han får det genombrott som varit förutspått i fem år. Äras bör han också för att han var lojal med pappsen hemma i Mora år ut och år in istället för att flytta till Brynäs (?) eller någon annan sugen elitserieklubb. Efter fjolårets fiasko-Mora antar jag att han gett upp hoppet om att få spela i elitserien med MIK så då var det dags att röra sig. Till Timrå var det väl lätt att hitta efter alla träningsmatcher som han gjort här uppe.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer