TGO: Nu kan jag inte hålla mig längre. Skriver du enbart i gb:n enbart för att senare kunna säga "Vad var det jag sade" så är du så patetisk. Detta är inte ett forum för vunna diskusioner. Detta är ett forum för välmående och givande discusioner. Inga jävla divalater som "Jag hade rätt & du hade fel" Skärp dig eller ge upp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu kan jag inte hålla mig längre. Skriver du enbart i gb:n enbart för att senare kunna säga "Vad var det jag sade" så är du så patetisk.
Detta är inte ett forum för vunna diskusioner. Detta är ett forum för välmående och givande discusioner. Inga jävla divalater som "Jag hade rätt & du hade fel"
Skärp dig eller ge upp.