På Måndag (20/9) är det som sagt Elitseriepremiär. En stor upplevelse för både oss supportrar och Timrå IK´s ledare och spelare.
Ännu är det inte så många anmälda. Så ta nu och åk med till Luleå med supporterklubben och heja fram Timrå till en seger!! Det kommer bli en riktigt stor hockeyfest!!!
Priset för resan är endast 220 kr inkl. entré. (Det är billigt)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ännu är det inte så många anmälda. Så ta nu och åk med till Luleå med supporterklubben och heja fram Timrå till en seger!!
Det kommer bli en riktigt stor hockeyfest!!!
Priset för resan är endast 220 kr inkl. entré. (Det är billigt)
Kom igen nu Tikare!!