1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 418288

Sv: Kiprusoff klar
RedEagleJkp:

Jo jag förstår vad du menar och faktum är ju att utan Salo kanske vi inte skulle ha något OS-guld i ishockey.

men precis som du själv är inne på så har han de senaste åren levt på gamla meriter.

Han verkar ju vara en riktig humörspelare och när han blir involverad i spelet så kan han fortfarande vara riktigt bra men det verkar nästan som att han somnar när spelet förläggs i motståndarnas zon och därförinte hinner med när det blir snabba spelvändingar.

Det jag retar mig mest på är väl att AB när de i somras "avslöjade" att Foppa skulle spela i Modo och att Salo var klar var väldigt snabba med att i stort sett ge guldet till Modo redan innan serien börjat och jag tycker sådant är så larvigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...