-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
+ 10
- Silly Season 2026-27 (5171)
- Apropå nånting... (188106)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jo jag förstår vad du menar och faktum är ju att utan Salo kanske vi inte skulle ha något OS-guld i ishockey.
men precis som du själv är inne på så har han de senaste åren levt på gamla meriter.
Han verkar ju vara en riktig humörspelare och när han blir involverad i spelet så kan han fortfarande vara riktigt bra men det verkar nästan som att han somnar när spelet förläggs i motståndarnas zon och därförinte hinner med när det blir snabba spelvändingar.
Det jag retar mig mest på är väl att AB när de i somras "avslöjade" att Foppa skulle spela i Modo och att Salo var klar var väldigt snabba med att i stort sett ge guldet till Modo redan innan serien börjat och jag tycker sådant är så larvigt.