Huja, många trevliga bortaresor i vinter. Exempelvis Modo borta, HV på en lördag, FBK på en lördag. Och klassikern, godingen. Brynäs-Timrå på annandagen... Annandagshockey i gavlerinken. Blir kanske härligaste timråmatchen på länge för mig kanske. Efter första bortamatchen i elitserien första året. Det var väldigt grymt det med. Hoppas att det blir mycket resande folk.
SKa nog våga mig på en resa i vinter hoppas jag ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Brynäs-Timrå på annandagen... Annandagshockey i gavlerinken.
Blir kanske härligaste timråmatchen på länge för mig kanske. Efter första bortamatchen i elitserien första året. Det var väldigt grymt det med. Hoppas att det blir mycket resande folk.
SKa nog våga mig på en resa i vinter hoppas jag ;)
/TIK-Gävle