Huja, många trevliga bortaresor i vinter. Exempelvis Modo borta, HV på en lördag, FBK på en lördag. Och klassikern, godingen. Brynäs-Timrå på annandagen... Annandagshockey i gavlerinken. Blir kanske härligaste timråmatchen på länge för mig kanske. Efter första bortamatchen i elitserien första året. Det var väldigt grymt det med. Hoppas att det blir mycket resande folk.
SKa nog våga mig på en resa i vinter hoppas jag ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Brynäs-Timrå på annandagen... Annandagshockey i gavlerinken.
Blir kanske härligaste timråmatchen på länge för mig kanske. Efter första bortamatchen i elitserien första året. Det var väldigt grymt det med. Hoppas att det blir mycket resande folk.
SKa nog våga mig på en resa i vinter hoppas jag ;)
/TIK-Gävle