Jon: jag tänker precis så. Dessvärre är det att bo i gävle. Blir lagomt svårare och skapligt dyrare för att se timrå :) men sen har man ju sån tur att Timrå spelar tre matcher i gavlerinken.
Säger bara det, ANNANDAGEN, ANNANDAGS-INVASIONEN. Gavlerinken kommer ägas av TIKARE!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jon: jag tänker precis så. Dessvärre är det att bo i gävle. Blir lagomt svårare och skapligt dyrare för att se timrå :)
men sen har man ju sån tur att Timrå spelar tre matcher i gavlerinken.
Säger bara det, ANNANDAGEN, ANNANDAGS-INVASIONEN. Gavlerinken kommer ägas av TIKARE!