Jon: jag tänker precis så. Dessvärre är det att bo i gävle. Blir lagomt svårare och skapligt dyrare för att se timrå :) men sen har man ju sån tur att Timrå spelar tre matcher i gavlerinken.
Säger bara det, ANNANDAGEN, ANNANDAGS-INVASIONEN. Gavlerinken kommer ägas av TIKARE!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jon: jag tänker precis så. Dessvärre är det att bo i gävle. Blir lagomt svårare och skapligt dyrare för att se timrå :)
men sen har man ju sån tur att Timrå spelar tre matcher i gavlerinken.
Säger bara det, ANNANDAGEN, ANNANDAGS-INVASIONEN. Gavlerinken kommer ägas av TIKARE!