Ambroo: Nä! Förvisso inte.... Men det verkar vara premiärnerver lite här och var runt om i landet! Jag blir inte gladare av det... Men men...Det är lite tröst att vi TIKare inte är dom enda som somnar med en suck i kväll. :-(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä! Förvisso inte.... Men det verkar vara premiärnerver lite här och var runt om i landet!
Jag blir inte gladare av det... Men men...Det är lite tröst att vi TIKare inte är dom enda som somnar med en suck i kväll. :-(